הרבנים בביתר מאיימים על פנחס כהן: "ננהג כנפסק בשו"ע, ודי בזה למבין"

בנצי לייזרוביץ | צילום: דוד קוטלר 3 Comment on הרבנים בביתר מאיימים על פנחס כהן: "ננהג כנפסק בשו"ע, ודי בזה למבין"
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקרבות בעיר ביתר בין איש האופוזיציה פנחס כהן מול העירייה ומול מוסדות החינוך בעיר – עולים שלב.

כזכור, כהן – עובד עירייה יו"ר ועד העובדים ויו"ר האופוזיציה נחשף לאחרונה כשהוא משגר מכתבים למשרדי ממשלה שונים כנגד התנהלות עיריית ביתר וכנגד התנהלותם של מוסדות החינוך בעיר.

הבוקר (רביעי) מפרסם בד"צ ביתר מכתב חריף כנגד כהן שבו יש אזהרה ברורה: "כי נקה לא ינקה, וככל שהדברים ימשכו, ננהג כנפסק בזה בשו"ע, ודי בזה למבין".

בפרסום שהופץ הבוקר יחד עם המכתב נכתב כי "אחרי שנה וחצי מאז תחילת פעולתה של האופוזיציה העירונית בביתר, ואחרי שכל משרדי הממשלה, מבקר המדינה והמשרדים ואף המשטרה –  קיבלו מהם מאות תלונות כזב והכפשות כנגד העירייה, ראש העיר ומוסדות התורה בעיר, החליט בד"צ ביתר לשים סוף לתופעה, שאינה קיימת בשום עיר בארץ, בוודאי לא עיר חרדית".

אזהרת התורה
"תחת הכותרת "אזהרת התורה", מתפרסם היום בעיתונות המקומית בביתר מכתבו החריף של ביה"ד העירוני, כשעליו מתנוססת חתימתו של רב העיר הגר"צ אורדנטליך, ולצידו כל דייני ביה"ד".

במכתב עצמו נאמר כי "קמו אנשים חסרי לב, אשר עקב אינטרסים אישיים פועלים נגד כלל מוסדות החינוך בעירנו וכן נגד אנשי הציבור בעירנו, בדרכים נלוזות, ע"י עלילות שקרים, הפרחת עלילות דם, דמיון שווא ומדוחים, כגרועים שבאומות, אשר לא שמענו ולא ראינו כזאת בישראל".

"כל העלילות הן שקר מיסודן, שאין בהם שום אמת, והם בכלל מוציאי שם רע, ומכלל הרודפים את ישראל בשקר וכזב, והכל למען בצע כסף ומעמד, ידיהם מלאו דמים. וע"ז זועק הנביא ה"כסדום היינו לעמורה דמינו". ומכאן אזהרת התורה, כי נקה לא ינקה, וככל שהדברים ימשכו, ננהג כנפסק בזה בשו"ע, ודי בזה למבין…".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    טוב מאוד

    למה כל העיר צריכה להיות מעורבת במלחמות אישיות, ולמה כל המוסדות צריכות לסבול כי עי"ז יהיה איזה לחץ על ראש העיר
    רוצים לריב איתו חופשי, ויש מצב שאתם גם צודקים, אבל למה להתעלל בכל המוסדות ?

  2. 2

    פשוט, פלילי לחלוטין…

  3. 1

    מאיר רובינשטיין אשריך תמשיך לעשות דברים טובים לעיר ביחד עם הרב יהודה עוביידי חזק ואמץ….